niedziela, 13 lipca 2014

Maska do włosów Eveline Argan + Keratin, arganowa maska do włosów 8w1

Moje włosy niestety nie są w najlepszej kondycji. Właściwie cały czas mam je upięte a w pracy przykryte są stale chustką. Są długie i po przejściach. Lubię zatem rozglądać się za jakimś ekstra kosmetykiem dla moich zmaltretowanych włosów. Ostatnio w Biedronce złapałam za jakieś czarne pudełko. Okazało się, że to maska do włosów firmy, którą znam, a że była w promocyjnej cenie wrzuciłam do koszyka. Od razu po przyjściu do domu postanowiłam wypróbować niemal wszechstronne 8 w 1 do włosów farbowanych, rozjaśnianych i zniszczonych.
Po otwarciu wieczka należy zdjąć folię ochronną zabezpieczającą przed maczaniem paluchów przez ciekawych konsystencji i zapachu. A są one całkiem przyjemne. Zawartość przypomina gęsty budyń waniliowy i nawet podobnie pachnie. Właściwie zapach jest mi trudno rozszyfrować - wanilia, migdał, a może jedno i drugie? W każdym razie miły i słodkawy, pozostający na włosach przez jakiś czas po umyciu.
Maskę aplikuje się bardzo wygodnie. Dzięki gęstej konsystencji nie spływa z dłoni i włosów. Na opakowaniu napisano, że wystarczą 3 minuty i efekt murowany. Nie sądzę, żeby jakikolwiek ze składników w tak krótkim czasie zdążył zrobić swoje, dlatego ja nakładam kosmetyk na włosy i zostawiam na godzinę. Już podczas spłukiwania odczuwa się, że coś zadziałało. Włosy można bez końca przeczesywać palcami, są gładkie, miłe w dotyku, błyszczące i ładnie pachną. Uważam, że warto a nawet trzeba wypróbować tą maskę. Mój kosmyk włosów owinięty na palcu  po użyciu maski prezentuje się następująco:

Opis producenta:
Innowacyjna maska do włosów 8w1 skutecznie uzupełnia ubytki keratyny, intensywnie regeneruje i odbudowuje włosy farbowane, rozjaśnione oraz zniszczone. Formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, działające w synergii z olejkiem arganowym i płynną keratyną, chroni kolor oraz przywraca włosom elastyczność i piękny połysk. Głęboko odżywia i wzmacnia strukturę uszkodzonych i osłabionych włókien włosów. Natychmiast po zastosowaniu włosy stają się jedwabiście gładkie, lśniące i miękkie w dotyku. Łatwo się rozczesują i nie puszą się. Lekka formuła nie obciąża i nie zostawia żadnych osadów we włosach.

Działanie 8 w 1:
- odbudowa włókna włosa,
- nawilżenie i wygładzenie,
- odżywienie i wzmocnienie,
- intensywna regeneracja,
- połysk od nasady aż po same końce włosa,
- miękkie i elastyczne włosy,
- łatwe rozczesywanie i stylizacja,
- ochrona przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. 

Pojemność: 500 ml
Cena: 10,99 zł (promocja w Biedronce), 22-25zł w sklepach internetowych

2 komentarze:

  1. Ciekawi mnie ta seria :) Lubię kosmetyki z olejkiem arganowym - polecam kurację Marion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek arganowy jest ostatnio na fali. Zastanawiam się nad kupnem czystego olejku arganowego żeby wykorzystać go wprost na skórę czy włosy. Ciekawe czy jest tak magiczny:) A z tej serii nie widziałam kosmetyków oprócz maski.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Twoje uwagi są dla mnie ważne i pomocne.