niedziela, 13 lipca 2014

Peeling do ciała Avon Planet Spa Amazońskie Skarby Acai

Dzisiaj pod lupę biorę peeling do ciała z serii Avon Planet Spa - Amazońskie Skarby Acai. 
Do kosmetyków z Avonu zawsze podchodzę z lekkim dystansem nie do końca wierząc w ich cudowne działanie. Niemniej jednak lubię sobie robić takie niespodzianki - a nuż trafię na jakiś wyjątkowy produkt. Wertując katalog trafiłam na nowość z pachnącą stroną. Zapach bardzo mi się spodobał, ale w rzeczywistości, jak to często bywa, różnił się od tego pocieranego w katalogu. Na szczęście na moją korzyść ponieważ zapach jest soczysty, owocowy, apetyczny.

Zatem przystępuję do dzieła - recenzji. Kiedy dostałam ten słoiczek do rąk zaskoczył mnie swoimi sporymi rozmiarami (może potem posłużyć jako pojemniczek na drobiazgi). Po odkręceniu wieczka napotykamy ochronną membranę. Lubię takie "zabezpieczenia" przed cudzymi paluszkami. Zawartość? Od razu do nosa dociera miły zapach peelingu - słodkie jagody. Bardzo przypadł mi on do gustu. Konsystencja jest super, wcześniej nie spotkałam takiej w żadnym peelingu - zwarta, gęsta niczym masło do ciała. 

Do nakładania tego kosmetyku używam szorstkiej rękawicy i szoruję, szoruję, szoruję. Czy się pieni? Raczej słabo. To, co niemiło mnie zaskoczyło, choć dla innych będzie to plusem, po spłukaniu wodą skóra jest lekko natłuszczona. Do nawilżenia po kąpieli używam innych specyfików więc chciałam pozbyć się tej tłustej warstewki. I tu nastąpiło moje jeszcze większe, niemiłe zaskoczenie. Gdy umyłam ciało zwykłym żelem pod prysznic razem z pianą zszedł ze mnie... fioletowy kolor peelingu! Nie mogłam uwierzyć własnym oczom że fiolet jagód płynie ze mnie strumieniami. To zniechęciło mnie do stosowania na jakiś czas, ale powróciłam do niego ze względu na zapach, który kusił i kusił.Teraz po prostu po peelingowaniu używam delikatnego żelu pod prysznic, ale czy o to chodzi żeby myć się dodatkowo po wykonaniu peelingu?

Jako peeling jest w porządku, ale bez szaleństwa. Warto go kupić chociażby dla rozkoszowania się zapachem. Nie często Avonowi zdarza się stworzyć tak miły i niepodszyty sztucznością owocowy zapach.

Opis ze strony producenta:
Kremowy peeling do ciała złuszcza i wygładza skórę, abyś dłużej mogła cieszyć się piękną opalenizną. Złuszcza, odświeża i pozostawia skórę jedwabiście gładką. Peeling z ekstraktem z palmy Acai i jagód złuszcza i fantastycznie wygładza – latem to niezbędny zabieg, byś mogła dłużej cieszyć się opalenizną. Idealnie przygotowuje ciało do nałożenia kosmetyku nawilżającego. Łatwo się spłukuje. Nałóż małą ilość peelingu na dłoń i delikarnie wmasuj w ciało. Następnie spłucz wodą.

Pojemność: 200 ml
Cena: 9,90 zł w promocji, 33 zł cena regularna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Twoje uwagi są dla mnie ważne i pomocne.