wtorek, 26 sierpnia 2014

Eveline S.O.S. Lash Booster, serum do rzęs z olejkiem arganowym 5 w 1

Opisaną poniżej odżywkę do rzęs zakupiłam ponad trzy miesiące temu. Myślę, że już czas wydać wyrok na multifunkcjyjne serum do rzęs Eveline.
Od dawna "czaiłam" się na odżywkę Regenerum, ale nigdy nie było mi po drodze żeby wstąpić po nią do apteki. Na tę odżywkę natknęłam się bodaj na Wizażu, miała wiele pochlebnych recenzji, ale nie brakowało również słów ostrej krytyki. Szukałam jej w Rossmanie, ale nie znalazłam, w internetach kupowała nie będę, bo zapłacę bez sensu za przesyłkę. Udało mi się ją znaleźć, zupełnie przypadkiem, w Hebe. Oczywiście z radością wrzuciłam ją do koszyka. Kupiłam ją bardziej z ciekawości niż z konieczności.
Zacznę od tego, że maluję się okazjonalnie, do pracy chodzę bez makijażu. Rzęsy mam potraktowane czarną henną więc nie wyglądam aż tak tragicznie. Chciałam jedynie lekko podkreślić, że je mam:) 
Opakowana jest w kartonowe pudełeczko z informacją o działaniu i składzie (niestety już go nie mam, bo serum kupiłam długo przed tym nim powstał mój blog). Samo opakowanie jest plastikowe, proste, bez zbędnych wałeczków, brzuszków i wklęsków (nie znoszę wymyślnych opakowań tuszy L'Oreal czy Maybelline). Szczoteczka to jeden z atrybutów tego kosmetyku. Mimo, że nie akceptuję innych szczoteczek niż tych wygiętych w półkole (występujących tylko w tuszach podkręcających), to ta bardzo przypadła mi do gustu. Jest miękka, silikonowa z mnóstwem małych stożkowatych "igiełek", które docierają wszędzie i ładnie rozczesują rzęsy. Wystarczą dwa ruchy i gotowe. Zwróciłam uwagę również na fakt, że zawartość nie wydostaje się na zewnątrz wraz z wyciągnięciem szczoteczki a i ona sama pokryta jest idealna ilością tegoż specyfiku. Zawartość jest biała a konsystencja kremowa za co kolejny plus. Nie znoszę żelu jak w przypadku okropnej odżywki od Miss Sporty.
A działanie? Muszę przyznać, że zauważyłam dużą różnicę. Najważniejsza jest cierpliwość i S Y S T E M A T Y C Z N O Ś Ć. Gdy widzę, że ktoś pisze na kosmetycznym forum czy wizażu, że używa "JUŻ OD DWÓCH TYGODNI I NIC" to uśmiecham się do siebie z politowaniem. 
Moje doświadczenia z kosmetykiem są następujące: nakładam odżywkę na noc lub na dzień, czasami miałam ją na rzęsach przez 24 godziny. Po pomalowaniu rzęsy są białe, odżywka się wchłania w krótkim czasie i staje się niemalże przeźroczysta. Pod światło rzęsy wyglądają na lekko przykurzone. Jako baza pod tusz sprawdziła się, rzęsy wyglądają na grube i dłuższe. Taki efekt nie do końca mi odpowiada, wolę bardziej naturalny look. Moje rzęsy są w końcu kompletne (często zdarzało mi się mieć "przerwy" w upierzeniu), długie i odżywione. Nawet włoski w wewnętrznym kąciku oka są długie i widoczne. Efekt jest zadowalający oraz cena (w stosunku do wydajnego produktu, który mam od ponad 3 miesięcy). Polecam. Po prostu.

Opis producenta: SOS multifunkcyjne serum do rzęs 5 w 1 to innowacyjny produkt, który łączy w sobie właściwości serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa oraz bazy pod tusz. Nowatorska formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z olejkiem arganowym wykazuje silne działanie regenerujące i odżywcze. Doskonale pogrubia i zagęszcza rzęsy
Wyselekcjonowane składniki aktywne: 
bioHyaluron ComplexTM dzięki wysokiej zawartości kwasu hialuronowego natychmiast wnika w strukturę rzęs, intensywnie nawilża, wygładza i stymuluje ich wzrost.
Luxury of youth complexTM bogaty w drogocenny olejek arganowy, doskonale regeneruje, odżywia i wzmacnia rzęsy. Skutecznie odbudowuje i chroni włókna włosa przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych. 
D-panthenol (prowitamina B5) natychmiast wnika w głąb rzęs, nawilża, wygładza i pogrubia włókno włosa, nadaje połysk, chroni, regeneruje i wzmacnia rzęsy od nasady aż po same końce.
Profesjonalna, specjalnie zaprojektowana elastyczna szczoteczka i satynowa konsystencja serum sprawią, że twoje oczy natychmiast nabiorą hipnotyzującego spojrzenia.
Preparat nie zawiera substancji zapachowych. Polecany również dla osób noszących szkła kontaktowe i mających wrażliwe oczy.

Pojemność: 10 ml
Cena: 16,99 zł
Dostępność: Drogeria Hebe

3 komentarze:

  1. Jak ja bym chciała ją wypróbować! Nigdzie jej nie widziałam, ale muszę się rozejrzeć. Kusi mnie jeszcze baza pod tusz tej samej firmy, na którą również się czaje od bardzo dawna. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz ją w Hebe, najlepiej zapytać ekspedientkę niż szukać po sklepie:) Odżywka może służyć jako baza pod tusz, sprawdza się w tej roli świetnie:)

      Usuń
  2. ja znalazłam w carrefour ;) za ok 16 zł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Twoje uwagi są dla mnie ważne i pomocne.