wtorek, 27 stycznia 2015

Miód nektarowy akacjowy z laską wanilii

O smakołykach jeszcze nie pisałam, mam nadzieję, że mój debiut łakociowo - spożywczy będzie należał do udanych.

Jednym z moich "noworocznych postanowień" jest zmniejszenie ilości cukru, a w związku z tym, że uwielbiam słodką herbatę i jeszcze bardziej słodszą kawę, zadanie nie jest proste. Moje postanowienie wyewoluowało i zdecydowałam, że cukier w ogóle wyeliminuję zastępując go miodem. Słodkie a zdrowsze. Wczoraj udałam się do sklepu ze zdrową żywnością i znalazłam ciekawy wynalazek. Miód nektarowy akacjowy z laską wanilii. Jestem wanilioholiczką i wszystko co zawiera wanilię lub posiada jej zapach musi koniecznie do mnie należeć. Nie pogardziłabym schabowym z kapustą o smaku wanilii:)
W uroczo opakowanym słoiczku o pojemności 400 gram mam swoje płynne złoto. Dodaję go do herbaty i muszę przyznać, że ten powszedni trunek staje się poezją. Można go tez jeść "na sucho", łyżeczką, prosto ze słoika. Trzeba przyznać, że smak jest osobliwy, inny. Nie odważyłabym się zjeść łyżki miodu, ot tak, bo ten "zwykły" ma w sobie coś nieprzyjemnego, można by rzec "łyżka dziegdziu w beczce....miodu":)
Ten miód jeszcze nie jest skrystalizowany więc ma aksamitną konsystencję a smak nie pozostawia w ustach delikatnej goryczki. Czyli dla mnie jest produktem idealnym. Polecam spróbować!

Producent: Miody z Doliny Rzeki Mrogi, Jan Ceroń
Pojemność: 400g
Cena: 19,80zł


1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy blog :)
    zapraszam do siebie
    www.roszpunkahair.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Twoje uwagi są dla mnie ważne i pomocne.